دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی های ِ یک دختر ِ فروردینی ...

  • ۰
  • ۰
پُر از بغضم ...

حس ِ خفگی امونم ُ بُریده ...

شاید این تقدیر ِ من ِ ...

ولی دوس دارم با تقدیر بجنگم ...

دوس دارم زندگیم ُ رنگ بزنم ...

ولی ... افسوس ...

رنگی جُز تیرگی ندارم ...

من شبام ُ چجوری سر کنم؟!

به سرم زده همه رو زخمی کنم ... از دَم ...

اما ...

از بس که تنم زخمی ِ ... توان ِ بلند شدن ُ ندارم ...

کاش یکی بیاد ...

دستمو بگیره ...

بلندم کنه ...

بگه همه اینا ی ِ خواب ِ ...

زندگی هنوزم صورتی ِ ...

... زندگی ... هه ...


  • ۹۴/۰۵/۲۳
  • میم بآنـو ...

غم نوشت های ِ مشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی