دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی های ِ یک دختر ِ فروردینی ...

  • ۰
  • ۰
دیشب مهمون ِ خاله بودیم ...

اینکه اصلا خوش نگذشت تعجب نداره!

اما اینکه ...

دایی من ُ اصلا به حساب نیاره!

خُب چ ِ عرض کنم :)

من موندم مشکلم چیه واقعا؟

یه روز دخترخاله قهر میکنه ...

یروز فلانی ...

دیشبم ... :)

همش با طاهام بودم :) خیلی خوش گذشت ... هم به اون ... هم ب ِ من ...

بودنش شده دلیل ِ نفس هام :)

 

دیشب به بابا میگم : بابا میدونی چیه؟ من اصلا هیچ آرزویی ندارم ..

بابا میگه : خب اینکه نمیشه ... سعی کن آرزو دار شی ...

:) میشه یعنی؟

من واقعا هیچ آرزویی ندارم ...

 

 

+ مانتوی ِ دانشگاه خریده شد :)

تیپ فقد مشکـــــــــــی :)


  • ۹۴/۰۶/۰۷
  • میم بآنـو ...

روزنوشت های ِ سبزآبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی