دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی های ِ یک دختر ِ فروردینی ...

  • ۰
  • ۰
پریشب ، پُست نوشتم تا ارسال کردم ساعت شد 12 نت قط شد :))

چقدر وقت شناس واقعا :))

دیروز آزمون دادم ُ به لطف ِ هُل شدن مردود :))

2 روز اضافه خوردم ... :(

دو روز ِ اینجا هوا بارونیه ... جاتون خالی :)

منم که دیوونه ...

زیر ِ بارون ... با ی ِ درد ِ بزگ تو دلم ...

"خودت گفتی اینقدر عاشقتم که اشکاتو تو بارون هم تشخیص میدم"

بغضم گرفته ... از این هم صبر ... از این همه نابودی ... از این ...

کی این همه طاقت داره؟

سخته ... سخته تحملش ... سخته که هنوز سر ِ پام ...

سخته که هنوز رو حرفم وایستادم ...

سخته ... اما ... " دوسِت دارم ... " خُب؟ :)

دلم گله کردن میخاد ... دلم یه شکایت داره ازت ...

ولی ... بازم سکوت سهم ِ منه ...

کاش ... خودم ُ ازت دور کنم ...

کاش ... بتونم بدون ِ تو نفس بکشم ...

کاش ... ولی همه ی ِ این حرفا دوامشون دو ثانیه ـس ...

شدم یه نادون ِ احمق ِ بیشعور ... که هیچی نمیفهمه ...

نمیفهمه ... تو یکی ُ داری ... دیگه ب ِ من نیازی نیست ...

نمیفهمه ... باید دل بکنه از دلی که به دلش بند نیست ...

نمیفهمه :)

من نفهمم ...من نفهمم ...من نفهمم ...

 

 

+ من خنده زنم بر دل ، دل خنده زند بر من

  اینجاست که میخندد دیوانه به دیوانه


  • ۹۴/۰۶/۰۲
  • میم بآنـو ...

غم نوشت های ِ مشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی