دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی هایم

.:: دخترانگی هایم فدای ِ تو بآد ::.

دخترانگی های ِ یک دختر ِ فروردینی ...

  • ۰
  • ۰
گاه گاهی دردی در تمام ِ تنم میپیچد که مغز ِ استخوانم را میسوزاند ...

دست میکشم روی ِ خاطراتی که بوی ِ کودکی میدهند ... بوی ِ سادگی ... بوی ِ خوش ِ یاس ...

در آن لحظه که از درد به خود میپیچم ، دنبال ِ یک بیت شعر میباشم که آرام سازم دردم را ...

درد ِ روح را ، قلب را ، احساس را ...

و زندگی را ببافم با دانه های ِ درشت ِ اشک ...

ولی دیگر اشکی هم در بساط ندارم ...

من برای ِ تو ... برای ِ چشمانت ...

زندگی را دادم ... اما انگار که کم بود ...

ناامید گوشه ای کز میکنم ...

و به مُروارید های ِ ریخته شده ی ِ کف ِ اتاق نگاه میکنم ...

شاید زندگی ام میان ِ اینها گم شده باشد ...

 

+ حال ِ مرا از من نپرسید ...!

+ من راضی به این رضایت نبودم (:

+ دلم یک چیز ِ " خآص " میخواهد ... چیزی که فقط ُ فقط برای ِ خودم باشد ...


  • ۹۴/۰۶/۱۱
  • میم بآنـو ...

غم نوشت های ِ مشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی